Hey whaaat?

Lägsta gaten på Arlanda 16/6 2037 klockan 12.00

Skorpan - Jag har inga norska pengar
Malin - Tur de för vi är i Danmark

Ulla - Vi måste ställa oss i kön
Jessie - Vi kommer ju inte fortare till Danmark för att vi står först i kön till båten

Blundande Madde - Aj vad jag har ont i ögonen ..............(tystnad)................
Stirrande Madde - DET ÄR FAKTISKT SYND OM MIG!!!!!!!!!


Berättelsen om båten:
Det var en gång en Madde och en Jessie som var på väg hem från Danmark. När de hade ätit klart bestämde de med sina föräldrar att de skulle mötas vid shoppen tio minuter senare. Undertiden skulle de utforska färjan HELT själva. (de hade flytvästar på sig) När Madde och Jessie hade gått tio meter blev de trötta och la sig i en soffa bakom ett hörn och somnade sött. zzzZZzzzZz.
En timme senare: Madde och Jessie sov fortfarande sött i sin soffa. Jessies mamma Ewa och Maddes pappa Ove kommer springandes till informationen och säger:" VI HAR TAPPAT VÅRA BARN, VI HAR TAPPAT VÅRA BARN, eller ganska så stora barn, dom är 17 år!" I högtalaren på båten: "Kan Madeleine och Jessica komma till informationen tack?" Madde och Jessie vaknar inte. Fler och fler börjar leta efter de små barnen. Paaaanik.

Jessie och Madde vaknar till slut av att deras vänner stod runt dom och tog kort på de små söta barnen.


Nyyyyyyyyyyyyypón Oooooooooooooopé


Kommentarer
Postat av: Surikaten

oooooooh shit, HÖGTALAREN!!! va pinsamt hahahaaaa
typ helt crazy! erkänn ni rökte massa maja i danmark visst?!! ger detta inlägg 4/5 surikatstjärnor eftersom det var ganska spännande!

2007-06-18 @ 19:42:47
Postat av: Eveline

Åh herregud va söta, puttenuttar!! Åhh min dröm är att också bli en cheerleader (L). Tror ni jag kan få vara med och träna någongång? SKIIIIIIIIT roliih historia iaf! Puzz ZötNoZar

2007-06-18 @ 19:43:25
Postat av: Eveline

Öhh kan man heta surikaten :S? söt iaf *hihi*

2007-06-18 @ 19:46:44
Postat av: Surikaten

what a handsome face ?? *skånskt uttal*
HAHA råligt va?!! om ni tycker det va de skriv de!

2007-06-18 @ 19:53:39
Postat av: Eveline

hahaha jag fattar inte??? *Tycker det var roligt ändå* ::P:P Surikatizen är alltid rolih

2007-06-18 @ 20:11:33
Postat av: Guzzthiss

fuck surikaten, fuck op och jessie, fuck denmark.. foehelvede

2007-06-20 @ 22:05:16
Postat av: Surikaten

ey guzzthis du inget mot mig bringar ja spöar dig med motherfucking 2 fingrar!!!

2007-06-24 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0