Skära...

Här kommer lite kort info:
Jag, Jessie Ewa Björkman, vaknade imorse med en mycket kostig magkänsla. Varför i helvette har jag en blogg med OP Madde, varenda jävel vet ju att hon suger på svenska, och jag vill ju såklart ha en kompanjon med samma skills som jag!
      Jag började, innan jag slagit upp mina ögon, leta efter mobilen som skulle ligga någonstans i sängen. Men efter 2 minuter och 3 sek insåg jag att den inte låg i min 180cm breda säng, så jag öppnade ögonen och satte mig upp för att ca 2sek senare se att mobilfan ligger på min soffa (ca 3m från sängen). Jag sträkte på mig och tog ett djupt andetag, jag orkade verkligen inte kliva upp ur sängen. Jag kände min runda mage , fortfarande med den konstiga magkänslan, kurra högt och jag reste mig sakta men säkert för att hämta mobilen. "Endast sos samtal" stod det och jag insåg att jag var tvungen att gå upp till övervåningen för att få kontakt med omvärlden. Jag tog dem tunga stegen upp för trappan och landade i soffan, på rygg.
 "tuuuuut .... tuuuut......" "HEEEEJ " Li svarade med en lycklig röst i andra änden, kl var 11.46 och hon hade varit uppe länge, iaf i en timme eftersom hon inte är speciellt förtjust i att gå upp efter 11.(fråga mig inte varför) 
- Hej Li. vad gör du?
- Näää, kollar på tv, dudå?
- jag vaknade precis, men jag tänkte på en grej, visst har du MVG i Svenska?
- Ja precis, vadåra?
- Jag tänkte, om vi skulle ta och kicka madde så kan du och jag bli blogg-kompanjoner istället? För båda vi har ju MVG i Svenska...
- Mjoo, jaa jag vet inte. Jag är inte så mycket av en bloggare.
- Men kom igen, det blir kul!
- Okej då, om jag får bestämma lösen.....
- okej, det går jag med på. Hej då
-hejdå
*Klick*
men sedan kom jag på......
*tuuuuut.....tuuuut*
- AA hallå det är lissan no1
- A tja , du när ska vi skriva första inlägget då?
- Nämen jag kan komma över ikväll, jag tar 20.25 tåget då, för jag har lite saker att göra under dagen..
- okej, hejdå
-HEJDÅ
*klick*

"Do not cross the street, go down the valley" blod....


Kommentarer
Postat av: Elina

haha ni är roliga ni;D

2007-06-24 @ 23:34:28
URL: http://londonskies.blogg.se
Postat av: Jag hatar li

Li du kan inte ha en blogg som inte innefattar EMO, fan vad besviken jag blir. TRODDE DU VAR EN ÄKTA EMO GIRL

2007-06-25 @ 17:00:30
Postat av: Surikaten

Ovajjert, i have a bad feeling about this. förresten jessie mvg i svenska? noway blow the teacher or what ´dööööööööööh!

2007-06-26 @ 19:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0