Alla som ska på skivan är våldtäksmän!

Här e hon som inte får ha en egen blogg men som typ är besatt av bloggar!

Skivan- behöver jag säga mer? 
Tönt Patrik Brolin har nog sålt mest biljetter i stan, till alla förutom mig. Att det ska vara "årets fest" är ju bara ett stort skämt. Folket som ska dit kommer få sig en knäpp på näsan när dem står utanför när lokalen blivit utsatt för ett bombhot! Mohhahahah då önskar dem att dem satt här i soffan med mig, men den dunke chirre en skål dirre ett stort glarre med cola .. 
 
Nej åter till verkligheten, jag är btw vikare för OP som ligger inlagd på psyket!

hjhj.

Kommentarer
Postat av: sur cat

mm va kul dom kommer ha på k15 med 300 turkar (y)

2008-04-18 @ 18:18:31
URL: http://bockarnabruse.blogg.se
Postat av: op @ psyket

"dunke chirre en skål dirre ett stort glarre med cola .."

Hanna du kan inte skriva sådär om du inte vill bli upptäckt!

2008-04-19 @ 14:51:52
URL: http://jessiemadde.blogg.se
Postat av: jessie

op där fick du till det

2008-04-20 @ 01:02:19
Postat av: op

jag får fan jämt till de!

2008-04-20 @ 13:22:24
Postat av: Anonym

gayhanna, inte för att jag någonsin läser eran blogg men nu blev jag ledsen/ NI KAN TA REDA PÅ VEM

2008-05-10 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0