vem fan bryr sig?

1-1 till gårdagens derbyt och jag kunde nog inte bry mig mindre, eller jo det skulle nog enbart vara för att prinsen skulle gått under om resultatet blivit annat. Så den kvällen firades på Olearys med afterparty på china station, blev dock utkastat för att (hatar att säga det men gör ett undantag) FÖR ATT JAG INTE ÄR BÖG 18! Kan man hata mamma och pappa mer för det liksom?

Cammmmms party går man miste om också och det är ju sämst, men vinner förmodligen ett SM GULD med mina älskade örns, skulle sitta mer än fint de. Så jag kan få utnyttja min guld-spik på väggen som jag redan spikade upp dagen innan DM :) mohhaha

Ett jobb har jag införskaffat mig också, syns på körunda, been there? NO, be there!

Psyk-tjejen OP har fått permision och flytt landat till Spain det suger nog .. 
Jesse är nog hemma och är almänt efterbliven och har tydligen inte lärt sig vad en telefon är till för!
Och jag :) jag ska precis dumpa min kropp i badkaret, huvudet i köket, och ögonen framför tv.n! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0