what's up with the trend?

Jag ringde min vän Jesse för att lura med henne till haninge för att äta en god lurre, men det ville hon icke.. det gick så långt att jag var beredd att ge henne mitt gratiskort med en gratismacka.. men inte ens då! vad fan lider kvinnan av?

Iallafall på tal om mackor och lunch å mat.. Jag fattar inte grejen med dem här små väskorna, Jesse leder nog, för hennes är verkligen as ful .. Jag blir arg när jag ser dem, och jag ser dem fan överallt! Stoppa trenden med små fula väskor. I Jesses väska får man plats med 2 tuggummi och en tampong asså snälla?
Och inte nog med det, en morgon när jag kommer till Subway (för att äta min dagliga tonfiskmacka med sallad tomat, gurka och vitlöksdressing) så ser jag skorpan, med en ful jävla väska! Asså vad är grejen? Det var jag tvungen att fråga henne, men i hennes fick man faktiskt plats med en 5cm stor plånbok.. och själv går man runt med en trunk och får inte ens då plats med grejerna!

Idag har jag sprungit också, 2hela varv utan ett endaste stopp. Förtjänar en applåd men ingen förstår!
Snart så snart så snart ska jag utaman Jesse på en löprunda genom byn :)

pkpk.gg


Kommentarer
Postat av: desiree

eftersom det här inlägget är det enda som inte har någon kommentar så lägger jag en. STÖDJ HANNAS BLOGGKARRIÄR :D
väskorna är coola!

2008-04-22 @ 16:05:03
URL: http://skorp.blogg.se
Postat av: MADELEINE

DISSA HANNAS BLOGGKARRIÄR!
Du kan få låna den i en vecka till sen då jefflar!

2008-04-22 @ 19:51:38
URL: http://jessiemadde.blogg.se
Postat av: ulla

hanna, tro mig jag förstår, du får en stoooor applåd av mig. det där hade man inte kunnat ana under våra springturer tillsammans!

2008-04-22 @ 23:00:37
Postat av: hanna

haha men eller hur ulla! jag har blivit bra :)

2008-04-23 @ 13:51:57
Postat av: hanna

men haha madde.. jesse är på min sida, och du har inte lösenordet .. så vi får väl se hur lång den där "veckan" blir

2008-04-23 @ 13:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0